Bedrijfsfestival

Beleef een ontspannen festivalsfeer op jouw evenement

Het festival

Wil je jullie feest eens anders inrichten dit jaar? Kies dan voor een bedrijfsfestival. Voor iedereen leuk en helemaal van nu! Of het nu om een personeelsfeest, relatie evenement of familiedag gaat.. het kan allemaal! Thema of geen thema, geef je wensen aan ons door en wij komen met een voorstel dat volledig aansluit bij jullie wensen.

Volledig ingericht festivalterrein

Een sfeervolle festival setting met bistro setjes, picknicktafels, steigerhouten statafels, gekleurde zitzakken, LED prikverlichting (in diverse kleuren mogelijk), vlaggenlijnen, lampions en nog veel meer. Wij verzorgen het voor jullie bedrijfsfestival. Uiteraard passend bij het gekozen thema!

Foodstations of foodtrucks

Ga langs bij het Pimp your own burger station of de authentieke houtoven voor een lekkere pizzaslice. Per evenement selecteren wij het aantal inbegrepen fooditems, uiteraard is uitbreiden mogelijk! Ook houden wij rekening met vegetarische opties en andere dieetwensen.

Drinken
  • Onbeperkt bier, wijn en frisdranken
  • Emmers gevuld met crushed ice en zomerse biertjes
Entertainment
  • 2 Showgirls

    Onze Show Girls ontvangen jou en jouw gasten geheel in stijl. Gedurende de avond komen zij op verschillende momenten langs met lekkernijen.

    2 Showgirls
  • DJ act

    In deze act wordt de DJ bijgestaan door diverse muzikanten: een saxofonist, percussionist en MC. Voetjes van de vloer, gegarandeerd! Deze act is een aanwinst voor ieder feest.

    DJ act
  • Fakirshow

    De Fakirshow is een spectaculaire show met schitterende kostuums en spannende muziek. Bij deze act staan de mentale krachten centraal. Je kunt denken aan acts als vuurspuwen, springen in een bak met glas of het liggen op een spijkerbed met nog eens 150 kilo op het lichaam.

    Fakirshow
  • Fotograaf met fotohoek

    Puur* Feesten zal een fotohoek maken, waar de sterren van deze avond met ludieke items hilarische foto’s kunnen laten maken. Dit is de ideale plek om tastbare herinneringen aan deze avond te creëren!

    Fotograaf met fotohoek
  • Glow in the dark pakket

    Wij zorgen voor fluoriserende gadgets en een extra beleving in het donker. Dit pakket bestaat uit armbandjes, kettingen, breaklights, foamsticks en glowbrillen.

    Glow in the dark pakket
  • Jongleur

    Onze jongleur zorgt voor sensatie, hij zal een verschillende keren door het publiek gaan en jongleren met verschillende voorwerpen.

    Jongleur
  • Silent disco

    Een unieke ervaring: een ware “silent disco”. Lekker dansen en swingen, met je eigen muziek, in je eigen wereld. Vreemd in het begin, maar wel leuk!

    Silent disco
  • Sneltekenaar

    Een fantastische sneltekenaar voor jullie (personeels)feest. Hij of zij maakt een uniek portret van de gasten. Geen zorgen, de karikaturen zijn zeker niet beledigend. Wel vaak hilarisch en een geweldig aandenken aan jullie feestavond!

    Sneltekenaar
  • Table magic

    Tafelgoochelen is momenteel razend populair en de meest interactieve vorm van entertainment. De goochelaar zal zich mobiel tussen de gasten begeven en de gasten face to face bij de neus nemen met zijn goocheltrucs.

    Table magic
Personeel en bediening

Wij verzorgen sociale, ervaren bartenders die altijd in zijn voor een praatje! Zij zullen jullie voorzien van de heerlijkste dranken.

Organisatie

Een bedrijfsfestival is anders dan een personeelsfeest, er komt veel meer bij kijken. Wij nemen al deze zorgen uit handen! Denk aan een locatiebezoek, offerte op maat, stroomplan, plattegrond en draaiboek. Uiteraard mag de professionele begeleiding op de dag zelf ook niet ontbreken. Onze event manager staat de gehele dag voor jullie klaar, van opbouw tot en met de afbouw.

Programmaduur

Wij gaan uit van een 4 uur durend programma. Dit kan uiteraard naar wens worden aangepast.

Bedrijfsfestival

  • Vanaf € 74,50p.p.

  • Minimaal 75 personen

  • 04:00 uur

  • Mogelijk op eigen locatie of een externe locatie in Nederland

Onze event experts helpen je graag!

  • Bel ons op 088-7887020
    Vandaag tot 17:30 uur
  • Stuur een bericht
    Ga naar het contactformulier
  • Chat met ons
    Begin met chatten

Reviews

4,9
4,9 van 5 sterren (op basis van 7 reviews)
Uitstekend86%
Heel goed14%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%

Wij zijn enorm tevreden hoe Sophie, Jordy en hun overige collega’s die hebben bijgedragen aan ons bedrijfsevent, de organisatie hebben aangepakt. Vanaf moment van onze uitvraag tot aan de uitvoering hebben ze goed geluisterd en begrepen wat wij voor ogen hadden en we zijn volledig ontzorgd op de dag zelf. De locatie die ze hebben gekozen was fantastisch, de activiteiten waren leuk, het eten was goed en de sfeer was top. Alle begeleiders hadden er zin in, de gasten werden enorm aardig en vrolijk ontvangen. Oftewel, wij zijn blij en ik zou Puur persoonlijk absoluut aanbevelen! Allemaal, nogmaals, heel erg bedankt!

Guidion Nederland B.V.

Enorm bedankt voor alles, top geregeld en wat een fantastische dag! Volgend jaar weer!

Adyen

Een geweldig feest waarbij jong en oud zich geweldig vermaakt heeft. Voor herhaling vatbaar!

Routz

DHL, een topbedrijf, waar Puur* de opening van een nieuwe terminal in Belgie heeft mogen organiseren. Zowel personeel als relaties waren uitgenodigd, ca 1100 mensen. Het doel was een relatieversterkend evenement te organiseren, waarbij de trots voor het bedrijf voorop stond. Na de opening en verschillende festiviteiten moest de dag worden afgesloten met een groots feest. Puur* Events heeft niet alleen het budget bewaakt en gezorgd voor een strakke logistiek, maar vooral onze ideeën voortgekomen uit creativiteit en passie voor de pure beleving hebben gezorgd voor een onvergetelijke belevenis. Een spectaculaire opening ondersteunt door de tissue act en stoere vuurkunstenaars en uiteindelijk een fantastisch eindfeest met verschillende optredens en catering stonden op het programma.

DHL

Nogmaals bedankt voor de super, super, geweldig middag van afgelopen zaterdag. Ik heb heel veel leuke reacties gekregen. Het was fantastisch weer, de locatie was perfect, de catering erg goed, het programme heel erg leuk en al jullie medewerkers waren echt geweldig, wil je hun namens ons bedanken. In het kort dus heel erg succesvol waarvoor jullie DANK!

Oikocredit International

Het was top vrijdag! En wat hadden we mooi weer

Marshoek BV

Het was een ontzettend leuke dag zaterdag! We hebben erg genoten. Boften ook met het weer. Veel leuke reacties gehad van onze mensen. Middag- en avondprogramma werd leuk gedaan! Iedereen is er vol voor gegaan, ’s middags en ’s avonds. Kortom: zeer geslaagde dag en een top feest!

Connexxion
  • Vanaf € 74,50 p.p.

  • Minimaal 75 personen

  • 04:00 uur