Feest op eigen locatie

Geniet van jullie feest op eigen terrein!

Het is zover! Tijd voor een event. Tijd om te laten zien waar jij voor staat en wat jouw bedrijf zo speciaal maakt! Is er een reden? Een nieuw product, een jubileum, een nieuwe vestiging? Of is het gewoon tijd om kurken te knallen, het leven te vieren en klanten en personeel te verwennen? Laat ons jouw event op eigen locatie speciaal maken. Advies, organisatie en uitvoering: wij beheersen het event ambacht. Prikkelend en innovatief.

100% WKR proof

Heb je zelf al nagedacht over het thema? Laat je hier inspireren. Wij creëren het thema, binnen budget en met alle fiscale voordelen van dien. Want niet alleen medewerkers of relaties vinden een feest op eigen locatie bijzonder, ook de Belastingdienst vindt dit zo leuk dat de kosten grotendeels onbelast blijven en buiten de werkkostenregeling vallen. Leuker heeft de Belastingdienst het dit keer wat ons betreft juist wel gemaakt! Ontdek wat de mogelijkheden zijn en bel ons op 088-7887020 voor vrijblijvend advies en tips.

Een strak gepland en onbezorgd event

Heb je een idee over het programma en entertainment? En hoe zit het met het decor, meubilair en styling? En de catering? Liefde gaat tenslotte door de maag. Wanneer alle wensen bekend zijn, kan de basis worden gelegd voor een strak gepland en onbezorgd event. Concentreer jij je op de gasten, dan zorgen wij voor de rest!

Dé must haves voor een geweldig Feest op eigen locatie

Kies alles wat je voor jouw feest graag zou willen. Alles mag! Door het aan te vinken nemen we het direct mee in de offerteaanvraag, die je hiernaast kunt doen.

 Catering

Feest op eigen locatie

  • Vanaf €49,50p.p.

  • Minimaal 50 personen

  • 04:00 uur

  • Mogelijk op eigen locatie of een externe locatie in Nederland

Onze event experts helpen je graag!

Reviews

4,9
4,9 van 5 sterren (op basis van 19 reviews)
Uitstekend89%
Heel goed11%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%

Het was een zeer geslaagd feest. Jullie hebben het met een leuk team goed georganiseerd.

Dank!

NTC

We zijn super blij dat we het uit handen hebben gegeven. De decoratie zag er goed uit, het personeel was top. Super behulpzaam! Telefoonlezeres was echt fantastisch, had ik niet verwacht maar heb er enorm om gelachen. De koffiebar was een hit, heerlijke koffie. De hapjes waren goed verzorgd, er was meer dan genoeg en erg lekker. Kortom: Top event!

BTC

Wij vierden wij ons 90-jarig bestaan, i.c.m. de opening van ons nieuwe bedrijfspand. Samen met Daisy Durlacher is er een perfect bij ons bedrijf passend evenement ontstaan, qua uitstraling, activiteiten en met fantastisch goed eten. Onze medewerkers waren compleet verrast door de aankleding en het aanbod van food & fun, voor jong en oud wat wils en alles tot in de puntjes verzorgd. Voor mij als contactpersoon was het heel spannend om alles uit handen te geven, maar dit kun je zonder zorgen door Puur laten organiseren. Ook tijdens het feest waren de gastvrouw- en heer van Puur steeds binnen handbereik als backup, voor welke extra wensen er ook maar waren. Dat was een fijn gevoel! Ook het bedienend en ondersteunend personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Onze gasten werden echt in de watten gelegd. We raden u Puur dan ook zeker aan!

Talen Vastgoedonderhoud

De foto’s van het event werden enthousiast ontvangen en zijn inmiddels ook gedeeld op ons intranet. We krijgen veel mooie en leuke reacties binnen. Dank!

Triodos

Het was een heel geslaagd feest! Mede ook door jullie inzet. Voor volgend jaar hebben we al ideeën en daar zullen we jullie ook ongetwijfeld voor benaderen.

Cyclomedia

Wat hebben we genoten van het feest! Het zag er werkelijk fantastisch uit en iedereen heeft het er nog over. Hartelijk bedankt voor alles, ook voor Lars onze complimenten hij heeft het geweldig gedaan, hij luisterde echt naar onze wensen. Wellicht tot volgend jaar!

Axxicom Airport Caddy

Dank voor de foto’s. Van onze kant was het (uiteindelijk) een zeer geslaagde bijeenkomst; ik hoor dan ook alleen maar positieve reacties. Jammer dat wij tegen wat opstartproblemen aanliepen aan het begin van de bijeenkomst. Naar mijn mening hoeft zoiets niet te gebeuren wanneer er duidelijke afspraken zijn gemaakt. Maar goed, de collega’s hebben daar niets van gemerkt. Het resultaat was geslaagd en daar gaat het tenslotte om.

Provincie Noord-Holland

Op 16 juni 2010 heeft Puur* Events bij ons op locatie het feest ter ere van ons 100-jarig bestaan van ons familiebedrijf georganiseerd voor ongeveer 150 (inter)nationale gasten. Het thema was “Hollands” en dat was overal terug te vinden. Wij hebben veel positieve reacties mogen ontvangen, met name over de sfeervolle en creatieve aankleding en het goede eten en drinken. Wij waren tevreden. Ook de omgang met Edward en Anna-Maria heb ik als zeer prettig ervaren. Goed gedaan! En een aanrader voor een ieder. Bedankt en succes verder!!

KOPPE

VZA vierde haar jubileum in de reparatieloods waar de ambulances jarenlang onderhouden werden. Een loods van 2.000m2 welke door Puur* Events volledig is omgetoverd tot een Hollandse feestlocatie met een bruine kroeg, discovloer, casino, Hollandse catering en onderscheidend entertainment.

VZA

Het was fantastisch, iedereen heeft er van genoten! Hartelijk dank voor de organisatie.

Yonego BV

We hebben een super avond gehad. Was erg leuk en ontspannen. Mijn complimenten voor de organisatie (dank je wel anna maria voor de goede zorgen en het warme gevoel).

Gemeente Arnhem

Feest was leuk, volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt!!

Intratuin

Het was super geregeld door jullie. Leuke aankleding. Leuke entertainment. Echt top.

ING Bunnink

Top event! Super blij het uit handen te hebben gegeven Decoratie zag er super uit, pipe & drape goede tip Personeel was top, super behulpzaam Telefoonlezeres was fantastisch, niet verwacht maar enorm gelachen Koffiebar was een hit en heerlijke koffie Hapjes / dessert waren goed verzorgd, meer dan genoeg en erg lekker

Anoniem

We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Alleen maar complimenten mogen ontvangen. Het was dus zeer geslaagd. Mijn complimenten voor het bedienend personeel, zeer professioneel en netjes. Wat betreft het eten, echt voortreffelijk, geef dit maar door aan de cateraar.

Gabrièlle Pasma-Selier

Prettige samenwerking in de aanloop naar het feest. Tijdens feest goed contact gehouden over verloop. Feest zelf overtrof mijn verwachtingen. Nette afronding met opruimen en foto’s versturen. Kortom: over het gehele traject geslaagd.

Rendement Uitgeverij

Nog aan het nagenieten. De reacties waren erg leuk, iedereen vond het een super gaaf feest. De foto’s zijn geweldig. Ik wil jou hierbij nogmaals bedanken voor de organisatie van dit feest.

Hoogheemraadschap

De foto’s zijn erg mooi geworden en ik kreeg veel enthousiaste reacties over de avond! Op donderdag 17 november organiseerde Puur* Events in samenwerking met Heron Auto Purmerend van 19.00 tot 22.00 uur een night before, om de nieuwe Audi Q3 te bewonderen. De Audi showroom in Purmerend werd omgetoverd tot een mooi winters lounge tafereel. De gehele avond werden diverse amuses en drankjes geserveerd en een DJ bracht iedereen alvast in winterse sferen. Als voorproefje op het komend winterseizoen hadden we o.a. een echte ski- en snowsimulator geregeld en een traditionele ‘Koek en Zopie kraam’ waar de gasten heerlijke warme chocolademelk konden drinken.

Heron Auto

Ik heb het erg naar m’n zin gehad zaterdag tijdens het door jullie georganiseerde feest de organisatie was prima geregeld. De reacties van mijn collega’s zijn erg positief. Bedankt en tot volgend jaar!

GPI BV
  • Vanaf € 49,50 p.p.

  • Minimaal 50 personen

  • 04:00 uur